Dan före dan

Ja, det är ju idag. Oh my det var ju oktober alldeles nyss. Typ EN VECKA kvar av föräldraledigheten. Gulp!
Nåja, dom tankarna gräver vi ned i snön en stund iaf :P

Typ alla klappar är klara, förutom en virkad sådan som jag måste på konsumhallen och handla ett garnnystan för att färdigställa. Och så ska jag hämta en katt från min faster, en sån där lättskött tovad med en stenkropp. Haha, skrattade när jag sa åt R
-Ska vi ge en katt åt Stina? Kerstin hade en. Och R bara- Inte klarar hon väl av allt hårande? Även fast jag berättat om vilken typ av katt kerstin tillverkar. Hmm...karlar!
Just ja, och så måste jag ju invänta ett postpaket för att färdigställa en julklapp, som jag verkligen hoppas kommer idag! Oj, jag var visst inte så klar som jag trodde...

Nu härnäst ska jag nog slänga ihop en mjukpepparkaka och kanske griljera skinkan. Vi firar ju jul hos oss i år, och det är ju första året jag själv måste tänka på allt kring mat m.m. Insåg att jag måste gått och blitt vuxen. :-o

Igår rensade jag och Emilia bort en massa gamla leksaker för bebisar och såna hon inte bryr sig om. Känns redan mycket mer städat. Men jag vet att leksaksförråden fylls på i morgon. Borde ta itu med klädskåpet också, hon har ju vuxit som ogräs. Och lärt sig så mycket.

Nej nu göra nytta! Tjing!

 Emilia poserar i julkläderna


Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Tja!

Är du sugen på en ny design? Då har jag kommit rätt. Jag gör just nu blogg designer för 70kr efter dina önskningar. Men jag hjälper gärna till med förslag om så önskas. Jag gör designer på hög kvalitè. Jag har själv gjort bland annat min egna bloggdesign. Om du vill diskutera mer så maila mig till [email protected]

2009-12-27 @ 15:18:25
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Milliez - En smått förvirrad småbarnsmorsa

Svar: Oj 20 minusgrader. Det är inte att leka med. Vet inte hur mycket det är här nere men knappas lika mycket.. =)

2009-12-30 @ 19:22:27
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0