Svart som natten

Nu är mina smulan-slingor borta. ;P Har kladdat i svart färg igen i håret. skönt! Då kan jag nog sätta upp det lite till och med. Fast frisyren är ju lite trist, på utväxt och på ena sidan är det ju kortare så jag vet inte om det går att göra så mycket ännu. Får rådgöra med min privata frisörska Mari, men det blir efter jul och allt baluns, för nu går alla pengar till annat.
Till exempel julklappar, hittade till mamma idag, samt R (vi som inte köper klappar, men jag har ett STORT paket uppe på bokhyllan, och jag vet att det är nåt från Bosch, såg kartongen) och jag har köpt 3 par ullstrumpor till honom haha!
Stackarn. Men han önskar ju sig det. Har faktiskt köpt annat också men skrev från flickorna på det. Skriver dock inte ut vad det är ifall han skulle få för sig att läsa.

Jag skulle ju sy kuddfodral till farmor idag. Men det blev inget för tiden rann iväg, det blev ju klappinslagning och hårfärgning istället. Dygnet HAR för få timmar!

I morgon blir det nog handling på fm, sen kommer svärmor och är med Emilisen medan jag ska klippa R. Hoppas jag hinner med kuddarna i morgon kväll.

Nu lite Emilia-skryt. Lilla damen har kissat på pottan 2 ggr, och igår klättrade hon upp i fåtöljen själv, dock inte något jag gillar att hon gör. Lite mera vett först tack!
Hon förstår allt man säger men om hon bryr sig är en annan femma haha. Det har hänt jättemycket i utvecklingen senaste månaden. Kul men samtidigt vemodigt. Var är min BEBIIIIIS?

Nej, nu blir det sängen. Natti 

Kommentarer
Postat av: Du vet inte - Tävling

Hej hej



Gå in i på denna länka och tävla om en singel av sveriges hetaste artist som han själv har signerat till en vinnare.

http://duvetintee.blogg.se/2009/december/vinn-j-son-head-in-the-sky.html



Om du är 18+ kan du vinna biljetter till årets hetaste fest i sthlm o den hittar du på denna länk http://duvetintee.blogg.se/2009/december/vinn-2-biljetter-till-dance-all-night.html



Ta chansen medan du kan.

Och lägg till sveriges grymma bloggare, vi kan nog lägga till dig också



MVH

Du vet inte crew

2009-12-17 @ 22:33:52
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0