Mamamamama, papapapapa

Ja, det är vad vi hör här dagarna i ända. Lill-bönan min snackar! :-) Och 9 månader blev hon igår. Håhåjaja. Och ammar inte längre. Ganska skönt. Men ändå lite vemodigt. Just ja, tror inte jag skrivit att hon börjat resa sig till knästående också.

Så till min önskelista.
Ett hus tack! Med ett hobbyrum och fin gård. Nu är köket upp och ner av sygrejer, har massa projekt som vanligt. Men nu är min klänning klar ialla fall. Har lust att pärla också...har fått lite nytt material nyligen.
Fast jag kan ta en massa kronor också, om någon vill skänka nån miljon eller så ;-) haha.

Har kommit fram till att jag nog ska börja jobba lite smått iaf efter jul. För att dra in nån krona extra och spara lite dagar.

Ska nog lämna in dagisansökan också, men gumman får inte börja än ändå. Det blir nog hemma hos pappa eller mommo första tiden jag jobbar. Fast jag måste ju hitta ett jobb först och främst. Men det blir väl att springvicka först. Usch.

Näpp, nu ska här grejjas. Hejs


Suddig klänning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0