Svårnattad frökenfräken

Emilia kan vara så trött så trött, men bara gallskriker om jag inte är i rummet eller håller henne i handen. Ikväll var jag tvungen att ge en tissetår innan hon kom till ro. Hade velat ha mina tissar för mig själv nu, tack! Men ännu får hon lite på nätterna, men hon tar ju mer än gärna flaskan också. ( Så på semestern har jag festat till- med en alkoläsk!)
Undra om det är efter semestern hon inte vill somna ensam!? När hon blivit bortskämd med att nån är där.

Igårkväll när hon sovit 1-2 timmar vaknade hon med ett illvrål som kunde väcka döda. Ja, jag trodde hon sett djävulen himself, hon var helt hysterisk och bara skrek i förtvivlan. Stackars lilla älsklingen.
Men nu har hon sovit lugnt iaf sen ca 20.

Imorgon drar vi till byn (Tidno) pappa/moffa fyllde år i tisdags och faffa/gammelfaffa fyllde år idag, men han är på lassa igen, men får kanske komma hem i morgon. Jag tänkte vara förbi honom idag men jag somnade på soffan.
Nåja, vi sover över och kommer hem på söndag. Men jag fasar för mygg och sånt h-vete. De har säkert frodats efter dagens oväder.

Näpp, nu blir det fixa vällingflaskor inför natten, koka vatten och göra mig klar så ska jag gå och lägga mig och läsa Tyskungen av Camilla Läckberg.

Idag gjorde jag förresten en utsvävning och köpte ett par skor, nåt mellan ballerina och gympadojja i silver/vitt/svart. Tänkte lägga in en bild, men har varken idats fota eller föra över bilder idag. De var på rea för 149:- och supersköna!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0