Störigt

Försökte uppdatera igår, men allt bara försvann. Då blev jag sur och gick och la mig. Gör ett nytt försök nudå.

Tänkte iaf berätta att min lilla lilla bebis inte är så liten. Hon försöker faktiskt säga hej, och hejhej. På riktigt! Stor tjej snart, åhå vad tiden går.
Igår träffade vi min kusin A och hennes lilla 2-veckors tjej Nova, och det är knappt man minns att Emilia också varit så liten och försvarslös, i det sällskapet känns E stoOor.

Nåväl, nu ska jag hoppa i duschen, sen tar vi nog en prom till Malmheden och handlar lite behövligheter inför Pite-resan. Som barnmat (nog för att det finns i P också, men lättast att ha med) sen ska jag bara titta på Brio om dom har nåt parasoll till vagnen som inte kostar skjortan!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0