En sockerbagare...

Har precis bakat 50 kanelbullar och en plåt med morotsbröd. Mumma*2. men visst blir man lite trött av att baka. Och köket är fortfarande som ett bombnedslag. Någon frivillig städpatrull där ute?
Jag ska bara vila lite här framför datorn innan jag tar tag i det hela, sen ska jag packetera allt förstås.

Sen när Emilia behövt mig och min mjölkbar färdigt så drar jag på kalas. Kusin A fyller 24 år. Trevligt att träffas, vi bor ju så långt ifrån varann (typ 10 min gångavstånd) haha. Men hon jobbar ju alltid till 18:00. Och vi är ju mest i farten på fm/dagen.

Var ju till tandläkaren idag. Skitskoj. Nåja det var ju mindre hemskt än det brukar, lagade bara en tand som det lossnat en flisa från, gick jättesnabbt, behövde inte ens bedövning och det hela gick på 619:- vilket rån! Och värre blir det nästa gång. Då ska jag laga 2 tänder samtidigt, kommer inte kunna äta på hela dagen, när dom ska bedöva både uppe och nere på samma sida. Får äta ordentligt innan då. Men det dröjer ända till 12 maj tills det är dags för det.

Och efter detta, eller ja redan nu ska jag sköta mina tänder bättre! Men det håller väl i sig ett tag sen glömmer jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0