Sisådär...

Ja, det gick inte så jättebra på försäljningen idag. Men hoppas på mer folk och så i morgon, när det är lördag och mer folk i farten, lediga från jobbet osv. :-)
Men Sissi kom och sålde bröd som våran söta farmor/mormor bakat så det var jättetrevligt i alla fall. När jag varit hem en sväng där vid 11-12 och gått på marknan med R och pigan tog jag med pigis till folkan, för det var ju rätt lugnt och när Sissi var där så skulle det gå. och det gick jättebra, Emilia var glad nästan hela tiden, en liten sväng blev hon kinkig bara. Men i morgon får hon stanna hemma med pappa, min mor kommer och hjälper med smyckena på dagen så jag kan kila hem och äta och amma en sväng.
Kanske att jag o Sissi bokar loppisbord nästa helg på folkan också...vi får se.

Jag behöver ju också lite stålar för jag har ju tandläkartid i veckan, huuga. Och jag har 4 tänder som behöver lagas, t-hygienisten trodde det skulle gå på ca 900 :- per tand! :-o Shit. Nåja det måste ju göras. Tyvärr.

Nej, nu blir det lite tv sen hoppa i säng. Är ganska trött. Det var en liten donna som vaknade 5:45 i morse, fast jag har 'snoozat' henne till 6:30, dvs in med tutten då och då, tills det inte funkade längre.

Jo, jag fyndade världens snyggaste sjal på marknan, i cerise, svart och silver! ♥
Så nu måste jag bara få tillbaka min svarta kappa från Malin. ( Och/eller tvätta min gråa ullkappa från bensin) för sjalen passar inte riktigt med min grönblommiga-bladiga jacka.

Just det tv:n var det ja.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0