1 år och 3 månader sedan

Ja så länge sen var det jag hade lingonvecka. Men nu verkar den friden vara slut, suck. Nu är den tillbaka, och det gör ju ont! Det hade jag ju glömt bort totalt. Den höll sig alltså borta 6 månader efter förlossningen. (det hade inte gjort nåt om den var borta förevigt) ;-)

Jag har upptäckt en annan tråkig sak idag. ALLA mina sommarjackor är för små :-( Bläblä. Och inte har jag råd med någon ny, så jag får väl gå utan. Jag har lagt ut lite prylar på tradera, hoppas på att få några kronor för dom. Men de pengarna kommer isf gå till mat, det är lite småkris här nu. Jag har ju lite sparat, men de rör jag helst inte. Men måste väl nalla det mesta därifrån nästa vecka, då är det tandläkar-dags. Usch. Det har jag inte råd med,  och hade jag inte börjat få ilningar och lite småont i ena hålet så hade jag kanske skjutit det på framtiden.

Pengar är tråkiga (när man inte har dom)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0