Snart är helgen slut

Jag och Emilis var på en långprommis med T och hennes voffsar idag, när vi kom hem blev jag trötter och har varit lite flummig hela eftermiddan. Men snart är det nattadags för mig med. Skönt.

Ska ta och leta fram några gamla frisyrtidningar jag ska bläddra i innan John kommer och hämtar mig till drömmarnas land. Jag har ju kommit underfund med att jag ska klippa mig igen, och ganska rejält denna gång. Jag vet hur, ska se óm jag hittar nån bra bild, det är mycket lättare än att förklara, lättare för Mari också gissar jag, eftersóm jag inte är nån bra beskrivare.

Nåväl, igår var jag ju på loppis och fyndade en massa, hade ju med faster som pack-åsna. Stackarn. Fyndade jacka och skor åt mig, en helt ny bäddmadrass till Maja och sen en massa saker till Emilia, en hoppgunga, lära-gå vagn, lite leksaker m.m Men FAN att jag inte hann grabba cykelsitsen, såg en som gick iväg med den just innan jag kom till det bordet. *Muttrar* Nåja, pigan är kanske lite liten för att åka cykel?

I morgon blir det nog prommis till mampa. Väga och mäta lill-damen på BVC, och så ska jag höra lite om hennes rossel. Hon har ju nu varit förkyld, hostig och rosslig en vecka+. Så det har ju inte blivit någon öppenlek förra veckan, och blir inte denna heller. Trist. 

Nattinatt



Hjärtat hoppar (hänger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0