Tunt med inlägg.

Jag vet att jag varit dålig på att skriva här. Men det har inte funnits tid och ork helt enkelt. Dessutom har det ju varit rätt fint väder, så då har vi passat på att vara ute mycket. Det blir man ju lite piggare av.
Hoppas på att vi får någorlunda sömn här inatt, lill-damen har blivit förkyld, och har en otäck hosta som hon vaknar av då och då. Usch det är inte roligt  när ens lill-hjärta inte mår bra.
Hon har varit riktigt mammig också, det är nyligt hon börjar visa sådana sidor. Men nu kanske det är lite extra när hon är sjuk. Har dock för mig att det är vid ca 7 mån som barn brukar bli blyga och mammiga. Vissa stunder duger inte pappa alls nu.

Nej,  nu ska jag ta fram en av böckerna jag fick av en kompis så ska jag lägga mig och läsa ett tag, och sen försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0