Blir inte mycket gjort

Jag ska så mycket varje dag, ändå blir inget gjort. Men imorgon ska det fixas lite här. Fast jag har varit rätt trött emellanåt idag eftersom Emilisen vaknade 02 inatt och trodde antagligen att det var morgon. Klockan 05 somnade hon igen. Pjuh! Skitunge!
Hoppas hon fattar att det är natt hela natten inatt.

Jag for iväg själv idag på coop och dollar-tore, blev iväg över 2 timmar, lallade på ett bra tag. Hittade jättefina julgranskulor som ska hängas i dörröppningen till v-rummet, och en fin ljusgrej med små tomtar på som nästan passar i min cult design värmeljus-grej. Vad tusan heter som egentligen, ja men sån där man kan byta plattor runt ljusen m.m Måste bara sätta nåt stadigt under nya ljusgrejen så funkar det.

Jag som inte skulle köpa en enda julgrej i år. Så gick det med det.

Näpp, har lovat gubben att jag ska kolla nygamla serien V med honom. Så hejs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-08 @ 20:34:14
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-08 @ 20:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0