Blondering i håret

Här sitter jag med färg på toppen av mig själv. Eller det är slingor, bara lite i luggens underhår och i min tofs i nacken. Kanske slänger in en bild på resultatet om det går att få på bild. Första ggn jag hittar på nåt sånt här. Själv. Min privata frisör Mari har ju satt rosa en gång. Och nu är jag ju faktiskt väääldigt långhårig, men vet inte om jag ska vara kort eller lite längre så jag avvaktar, och sätter färg istället.

Tidigare var jag och Emilia på hennes andra pulktur, vi gick til syaffären och kollade tyg till en julklapp jag ska knåpa ihop, det blev ett köp. Gumman blev dock less typ när vi var framme vid butiken, så det vara bara rejsa tillbaka sen. Hon ville dock inte gå från affären eftersom det fanns så roliga legobitar vid lekhörnan. :P

För övrigt har det varit städdag idag. Fick lite ordning på torpet, bra det för i morgon kommer finbesök från hufvudstaden.

Nej, måste kolla barret nu.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Du kan bl.a vinna en MOBIL,PRESENTKORT,JULSAKER,FÄRGADE LINSER,SMYCKEN och massor mer



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-11-09 @ 21:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0