En schwäng på stan

Eller ja, stan och stan. Var och tankade bilen och var på jysk och kikade lite. Hade ju ett tillgodokvitto som höll på blekna bort, så jag passade på att använda det. Köpte lite julpapper, nån innerkudde-ska sy överdrag och troligtvis ge till farmor och farfar i julis. Dom hade såna där huvudmassörer-ni vet som en bläckfisk som man kliar huvet med. Så underbart sköna. Köpte 2, en till oss och en till svärmor i julis. Så jag fick ju faktiskt lite julhandling gjord. *Nöjd och glad* Och billigt blev det :-)

Nåja, snart ska lillan få lite välling och sova. Sen drar vi mot malmberget och hälsar på mamma/mommo. Emilia behöver se annat efter allt hemmasittande. Hon är en sån som älskar liv och rörelse runt sig, helst mycket folk, och nu har ju ingen vågat sig hit och hälsa på heller. Eller ja, svärmor var ju i helgen, men sen blev hon ju sjuk. Men nu ska vi väl inte smitta mera.

I morse har jag suttit och grejat med min smyckesblogg, men har mycket att ordna med ändå. La in lite nya alster i alla fall.

Lite smakprov:

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0