Grönmelerat garn

Det var nu längesen jag stickade, har inte haft lust och tid. Men igår på loppisen hittade jag bättre stickor, så nu har jag gett mig på att försöka få till ett par benvärmare. Vi får väl se hur det går. Har inte så höga förhoppningar eftersom jag inte går efter något mönster. Som always vad gäller stickning/virkning/sömnad. Spännande resultat för det mesta ;-)
Ja. Jag är en pysselnörd utan dess like.

La in några nya alster på smyckesbloggen också. Till exempel detta:

  

Nu sova sova säng. Inte så trött. Men lär vara det i morgon annars. Så är det när man har ynglat av sig. ;p

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vackra smycken.

2009-11-17 @ 08:01:00
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0