Jag vill jag vill jag vill!

Har börjat virka, det ska bli en uggle-figur. Men nu har jag så jäkla ont i mina handleder så det går inte! Måste dessutom spara handlederna lite tills lite pärl-prylar kommer och jag ska göra lite nytt, och nån beställning.
K'nner att det tar på dom att skriva här också så det får bli ett kort inlägg. Men det är det väl för det mesta?

Syns väl att det är en uggla va?



Har iaf hunnit slå in nån julklapp medan vi kollade CSI tidigare. Tre stycken för att vara exakt. Nu är jag nästan klar med julisarna för i år, ska beställa nån grej och så när pengar trillar in, men i det stora hela är iaf planerna klara. Blir en jul hemma i år. Kommer nog kännas lite konstigt, men ändå bra. Längesen jag firade med min mamsi. :-)

Näpp, ska gå och lägga mig och hoppas att handlederna mår bättre i morgon.

Jag har pysselabstinens, har inte gjort nåt kreativt idag, förutom klapp-inslagningen då. Igår sydde jag julgardiner till M, virkade hälften av det som är gjort på ugglan ovan, antagligen därför händerna är slut, men det var nog bara droppen, tror det är allt pärlande på senaste tiden som satt grunden för ontet. 

Just det sova nu. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0