Måndag

Jag har varit en dålig mamma idag. Fy vad hemskt. Emilia vaknade 5 första ggn var vaken ett tag sen trött igen och vi båda gick och lade oss igen. Vid 7 vaknar hon, och jag tar henne till min säng för mys. Sen måste jag ha slumrat till för några minuter över 7 vaknar jag av en stor duns. Lill-hjärtat har ramlat ner från sängen!
Röd på huvet och jättelessen såklart, och jag har världens dåligaste samvete för att jag somnade.
Såklart blir jag ju orolig för hjärnskakning, men får hålla ordentlig koll på henne nu.

Efter en stund gick det över, men E har varit grinig hela morgonen av och till. Men det beror nog på matbrist, hon har ju inte ätit mycket de senaste dagarna. Fast välling äter hon glatt. Men det kan hon ju inte leva på.
Lite köttfärssås åt hon igår, ska försöka med det sen när hon vaknar igen. Bad mor köpa 6-månadersmat, det går nog lättare ner.

Min lilla skatt.


Doktorn ringde mig i morse och sa att alla prover såg normala ut. Hmm...Vad fan är det då som är fel med magfan? Nåja han ordinerade magmedicin i några veckor iaf och så får jag se sen, blir det inte bättre får jag väl åka till VC igen.

NU: Skura huset.
Hejs.

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: hihi lätt hänt ;)

2009-11-03 @ 12:26:33
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

gör så.. Allt bra med dig ?

2009-11-04 @ 18:32:56
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0