Söka jobb

Jo, jag hittade ju ett på ams som jag suttit och skrivit ansökan till igår. I förrgår ringde jag löne och bad om ett tjänstgöringsintyg, men nä det gick INTE att fixa denna vecka.Vresig dam jag pratade med. Fast jag sa att jag måste ha till fre pga jobbsök så var hon på tvären. Mesig som jag är ibland så sa jag jaja eftersom hon lät så sur och det var det. Tänkte att jag får återkomma med intyget sen, men nu ser jag hur förjävligt det ser ut i ansökan med en massa frågetecken. Så efter deras fikarast (vet att de har en nu) så ska jag traska dit personligen och kräva ett intyg! Måste bara lura ut den bestämda och ståpåiga susann! Hon har gömt sig.

Igår hade vi torsdagsmys på kvällen med tacos och vin. Mamma kom hit och sällskapade, fast det blev rätt sent eftersom jag satt och skrev personligt brev till jobbansökan efter att hon for vid halv 11.
Sen hade jag svårt att somna, så vaknade emilia och fick välling, så hade jag svårt att sova igen. Sen vid 4 vaknade donnan igen, kissat ner sig och välling igen, emilia hade svårt att sova, jag hade skitsvårt att sova, somnade och vaknade av en dröm där emilia blev krossad av en lastbilslast. Suck! Somnade till slut igen, emilia vaknade vid halv 7, men tydligen somnade hon om efter en stund, sen vaknde vi halv 8 för dagen.

Ja, det blev en lång redogörelse för våran natt. Haha. Men den känns så upphackad och jobbig. Blä! (Dock säkert superintressant läsning) ;P

Nä, ska klä på mig lite grann och så, vore en kul syn om jag kom till kommunhuset i natt-stassen. Då blir det nog inget intyg, utan ett intag. (På sluten avdelniung)

Nåväl. So much to do, so little time. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0