05:10 piip

Ja, då tyckte en viss liten donna att det var morgon minsann. Men efter lite välling lyckades jag tvångs-söva henne (vad hemskt det låter). Så vi fick sova till 6.40 iaf. Wohoo!
Igår var det morgon 06, ingen trevlig morgon då jag tog E till sängen då och så känner jag nåt varmt sprida sig i sängen...
Bara upp och byta i sängen, på ungen, mig själv sen välling och i säng igen, men det hade varit för mycket bängel så det blev inget mera sova då. Sen när hon somnade gick jag också och sov i nästan 2 timmar, fast jag drömde en massa konstigt.

Nog om det.

I morse var det minus 12 grader. Burr. Nu är det ju vinter. Har inte varit ut på en enda prom i veckan, jo en var jag ju på, dels för att lusten inte funnits sen så är det ju mycket bökigare med alla kläder som måste på, och sen lite svårt att veta riktigt hur mycket som behövs på pigan.


Kommer inte barnbidraget snart?? Jag vill ju förbereda kalas :-) Köpa ballonger och sånt. Vad kul det ska bli att ordna barnkalas. Hade ju funderingar att ha en liten fest för min del till helgen efter våran födelsedag men jag får se hur det blir med det. Kanske blir till halloween istället? Man är ju rätt fattig helgen innan löning/fp.

En vacker dag...

Nu ska jag ta en till kopp kaffe fast jag inte borde och glo i lite bloggar.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0