Dagispapper

Eller jaja nu heter det ju förskola... Nåja var iaf till mamma och skrev ut ansökningsblanketter igår. Usch vad läskigt! Att min bebbe ska på dagis. Jag måste väl börja jobba i januari, men sen som vi är så blir väl inte dagis aktuellt förrän i mars. Det är ju som sagt 6 månaders väntetid. Och jag har ju tyckt att det är SÅ länge tills det är dagisdags.
Men mamma önskade att hon skulle kunna vara mommo-dagis istället. Men hon har ju såna problem med sina knän.

Näpp, nu ska jag göra frulle åt busfia sen måste jag nog göra ett toabesök i tvättstugan. Stock i toan. MYSIGT. Det kom upp en massa skitvatten & papper i duschen igårkväll när vi spolade i toan. Men det är ändå stock. Och EMilias badleksaker låg i dsuchen. Fräscht! Soptunnan för dom!?

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0