Kalasvecka

Oj vad vi har kalasat. Från tisdag till fredag. Alla kunde ju inte komma på 'rätt' dag så det har trillat in folk hela veckan. Men vi har haft trevligt såklart. :-) Vi hade ju bättre tid med alla när de inte kom samtidigt.
Emilia har fått en bobbycar, en pulka, traktor med bonde och djur, fina kläder m.m. Vi gav en bondgård med bonde och djur, massor med funktioner som LÅTER förstås. Jag skulle önskat hörselkåpor till mig själv ;-P Men jag fick mycket fina saker jag med, kaffebryggare, presentkort (som jag nästan slösat upp redan), pengar, ljusarrangemang, set med mössa, halsduk och vantar, vin och te och massa gott. M.m.

Ikväll blir det mat, vin och trevligt sällskap hos A&A. Ska bli kul. Barnvakt är fixad så det ska bli roligt med lite annat. :-)

Ska väl börja göra mig klar snart, fast jag är ju rätt vacker redan så det tar inte så länge. Haha.

    
Lek med traktorn           Öppnar paket       Testar sin bobbycar

Kommentarer
Postat av: Anonym

va kul..Allt bra med dig denna nya dag på den nya veckan ?

2009-10-26 @ 11:36:18
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0