Morgon

Idag fick jag sova ända till 06:50! Fast i samma ställning sen klockan 04 då pigan vägrade somna i egen säng igen. Liiiite stel när jag slog upp de blå kan jag säga.

Men huvut var också ganska tungt och näsan tjock :/ Mindre kul. Nåja hade varit skönt om det nu bröt ut så det försvann nångång. Har ju varit morgonsnorig i över en vecka, så jag har inte vågat träna heller. Känner hur jag sväller :P

Ätandet har val inte varit så bra heller, eller jo lite för bra. MYCKET socker. Usch.

Ska snart ta en andra kopp kaffe så man kommer igång, packa min och pigans kappsäck, sen gå och ställa motorvärmaren, vi har ny så det går inte att ställa den i förväg, eller det går säkert men jag fattar inte. Och karlen är i storstan. Men så småningom ska vi kunna ställa värmaren via datorn eller telefonen, eller bådeoch. Skönt!
Lite jobbigt att dra ut Emilia bara för det, så vi tar en tur på stan med vagnen, ska köpa påsar till mina bokmärken. Hoppas rätt stl finns på pennstället.
Senare blir det coop och dollar, sen funderade vi på att hälsa på Anneli och Nova + de andra, har ine hört mig för ännu, men vet inte om jag skippar det när jag känner mig snörvlig. Kanske hör om faster K är hemma.
Nåja vi får se...


Bokmärkena som är påslösa. De större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0