Snicksnack

Ja, nu är dom inlämnade, där där f*bannade papprena. Sökte from januari, men vi var nr 20 i kön eller nåt. I smyg tycker jag det är skönt. Fast hon behöver ju en plats. Men det känns ångestladdat att någon främling ska ta hand om MITT barn! Så är det.

Kikade lite jobb på ams, det fanns väl nåt jag ska söka. Fast mest var det ju högutbildade arbeten som fanns.

Nåväl, igår prommade jag till mamma med Emilia, första vagnturen i snö denna höst/vinter, man har glömt att det är tungt. Fast det vär ändå ok plogat. Efter någon timma kom R och hämtade oss och installerade nya bilstolen som stått i mammas skrubb sen i våras. Skön tyckte Emilia tydligen för hon höll på somna hela vägen hem, men jag störde henne hela tiden för hon fick inte sova än.

Denna bild är från idag, men i nya stolen, på väg på Coop, med sockar som vantar :P


.

NU--->IDOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0