Telefunken

Jo, den funkar bra nu, tack och lov! Jag satt den i laddaren opch vips så gick den igång. Haha. Dummare än tåget.
MEN saken var den att jag laddat den dagen innan, så jag var helt säker på att det inte var det. Antagligen har den inte fått kontakt när jag laddat eller så är det nåt som sugit ut batteriet, tror mest på det sistnämnda. För tfn hade ju inte pipit alls som den brukar.

Nåja skitskönt att den funkar!

Strax åker R och M på röntgen av den brutna axeln, då ska jag och lillpigan plocka och städa lite här, om jag tillåts förstås...
Så det blir ingen VC för mig idag, bra dock att magen känns lite bättre idag. Jag tror det blir värre när jag stressar upp mig, och tänker på det. Så ska försöka att inte fundera så mycket. Och ta djuuuupa andetag.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0