Fikat

Jaha, vad har hänt idag? Tagit en lugn förmiddag, sen ut på en liten prom, E sov bara 25 min, sen träffade vi tant tessi för en fika på Åhults. Trevligt och gott.
En snabbsväng på lindex, köpte bara hårspray, går snabbt åt med en 12-årig donna i huset.

Senare for jag själv på Jysk, skulle kolla om det fanns nåt lila tyg till bra pris, men icket. Vill ju sy en massa attiraljer till v-rummet. Har hittat på stoff och stil, men känner att pengarna behövs mer till annat just nu.

I morgon ska jag nog ta emilia och fara på öppen lek tror jag. Det var ju så roligt förra veckan tyckte hon. (och jag) Men vi får se.

Nej, känner att jag ´verkligen inte har nåt att komma med här ikväll. Så det får vara bra så.

Go´natt. Snart Idol igen! Och sen go´natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0