Skurtant

Ja, idag har jag varit duktig. Jag har skurat alla dörrlister (händer lite för sällan i detta hem) och de var ju vita! Där under skiten alltså. Haha. Ja och dammsugit och skurat hela lgh också förstås.
Och igår tog jag och storskurade toan, under tvättmaskinen och väggar m.m Så känns det så fräscht. Skönt.
Nog om det.

Har iaf kommit i gång med motionen nu. Känns så skönt. Prommat säkert 4 ggr denna vecka + varit på gympa med svärmor. Det bästa är att min fina svärmor skulle köpa träningskort åt mig i förskottspresent. Jätteglad blev jag för jag hade ju inte riktigt råd med det nu. Eftersom jag ska till Haparanda och Ikea, och icke att förglömma skopunkten :P den 26/9. Har väl inte råd med det heller eg. men vem kan motstå erbjudandet att åka dit för 125:- och få lunch inräknat i det? Och sen behöver jag/vi en massa saker.
Men läskigt att vara borta från Emilisen i nästan 12 timmar!

Ikväll tänkte jag sy en rosettväska, fick idén när jag prommade idag. Men först hamnade vi på balkongen med tända ljus och te, sen fastnade jag här vid datorn. Nåja, idén finns nog kvar i morgon. Fast i morgonkväll ska jag och hälsa på Kusin V när barnen är nattade, ska bli trevligt. Det är ju inte jätteofta man tar sig iväg nånstans fast man kan.

Såg förresten 'Män som hatar kvinnor' häromkvällen. Den var ju jättebra. Rekommenderas!

Hos fammo får man 'leka' med glass-skeden :-O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0