Fredag!

Härligt med fredag.
Nu sussar skönheten, och när hon vaknar blir det lunch och sedan bär det av till malmberget óch hälsa på Anneli och Nova. Ska ta med en påse med Emilias gamla kläder med mera också. Hoppas det uppskattas. :)
Det kan ju hända att det blir en tur ner till mamma också.

Känner mig extra glad nu när jag ska få pengar, wehooo! Jag hade ju missat att skicka in till a-kassan, men det gick att få en extra utbetalning! Yes! Så skönt!
Ojoj vad det började bränna i fickorna direkt. Haha.


Lek, sol och mys på mammas/mommos gård i början av april:



 'Iiisch' att bli blöt och smutsig.

 Plantering av gräs

 Jag ska väl också synas i bloggen


Kommentarer
Postat av: Sanna

hej !



Allt bra med dig ?

Om du fick välja en grej helt gratis ifrån Mahingo.com vad skulle du då vilja ha ?

Tala bara om det för mig så kan du vinna just det du önskar



http://moonzanna.se/2010/april/supertavling-med-mahingo.html#comment

kram Sanna

2010-04-29 @ 13:38:34
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0