Onsdag

Ja, det har ju varit lite dåligt med uppdateringar här. Men har haft väldigt mycket i görningen. Vi har varit mycket ute och grillat, njutit av solen, hälsat på vänner o bekanta m.m
Sen när vi kommit hem har vi somnat vid 10 kanske. PANG BOM!

Sitter här och gäspar i skrivande stund, även om det varit en lugn dag, bara varit ut på dollarstore (för 3:e ggn denna vecka!) och en sväng på konsum. Skulle till min mor och hälsa på men då kom vi på att Maja inte hade med nycklar till skolan/dundret idag, och inget stret i telefonen, så det var bara att vända hem.

Ganska bra att vi tog oss hem ändå. När Emilia somnade till sin eftermiddagslur fick jag ihop och iväg 2 jobbansökningar. Inte mina drömjobb kanske. Eller det vet man ju inte innan heller.
Har 2 ansökningar till att göra till helt andra yrkesområden, men orkar inte nu. Ska nog ta och göra mig en kopp te istället. Har ju handlat ett nytt te med vilda bär från 'lillbutiken' på våran gata i stan. Hihi.



Här är en bild från veckan efter påsk när vi var i Tidno, Emilia sitter bakofram på en skoter. Dock lite rädd för den. Men det försökte jag få bort, så vi övade att sitta på den. Det gick bra.

Tekopp.  Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0