Onsdag

Hemkommen från Luleå för ett tag sedan. Haft en jätterolig dag med Tessan. Jag hittade ganska mycket och är väldigt nöjd med mina inköp. Mest med skinnjackan. Så syns det 2 snygga tjejer i skinnjackor på stan så är det jag och min kära kusin Jessica ni ser ;P
Jag provade hennes i måndags och tur var ju det, för jag var tvungen att fråga på butiken om dom inte hade kvar några, då jag inte såg några skinnjackor. Och expediten hade just fått en hel låda som stod bakom disken. :)

Nope. Nu blev jag hungrig. Ska käka en taco till kvällsmål.


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Men HEJ:D Och stort tack till dina ord på bloggen.



Stina har nämnt dig också, men har inte riktigt klickat... Nu när jag kikar in på din blogg minns jag dig också svagt från tallbaka och skolkatalogen av ngn anledning? haha.



Jag tror absolut att du som så många andra har rätt. Herregud alla mödrar därute i alla tider har ju klarat det. Utan smärtstillande och i skogar och i snöstormar och allt möjligt. Det går ju. Kroppen är byggd för att klara det, så varför inte även hos mig? :)



Fin blogg du har btw.

2010-04-21 @ 15:11:52
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0