Torsdag

Vaknade med världens huvudvärk. Var tvungen att fundera om jag varit på någon dunderfest, men nej så kul har jag inte haft. Blev dock bättre när jag klev upp, tog en Bamyl Koffein och en kopp kaffe. Borde nog egentligen dricka lite vatten. Men jag är så dålig på det.
Har senaste tiden ätit massor med gott. Men sen igår har jag lagt av. Haha den har ni hört förr va?
Det där med LCHF gick åt skogen. Men jag tror inte min mage pallar det. Inte att vara stenhård LCHF:are iaf.

Jag ska leva med sunt förnuft. Och planen är ju att träna också. Promenera? Varför är det så svårt att ta sig en timma och verkställa planerna?
Jag VET ju att jag skulle vara piggare och gladare då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0