Ondska i händerna

Ska börja med ett stort GRATTIS till 2 små tjejer som kom till världen i helgen och deras mammor och pappor förstås!

(google-baby)

Så vidare till gnället.

J*klar vad mina händer/handleder/armar värker och knakar. Arbetsterapeuten ska ringa mig i morgon för tidsbokning till henne. Hoppas att det 'bara' är nåt hon kan hjälpa med. Antagligen. Men såklart så nojjar jag mig att det skulle vara värre...

Jag har varit ledig i helgen, långprom i går med vagnen-ajaj i händerna, jag och pigan åkte buss hem. Spännande tyckte hon.
Idag var det bus för emilisen hos tremänningarna, åh dom har så fiiin lgh. Jag är så avundsjuk.
Så less på vårat råtthål.


Bjuder på en sommarbild från sköna Tidno, där vi var och slappnade av i 1,5 dygn. Skönaste tiden på hela sommaren, synd att det var så kort. Då träffade vi även min faster och mina kusiner från sthlm, jättekul! Synd bara att dom ska bo så långt bort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0