Bowlat och fever

Idag hade vi apt med jobbet, åt thaimat (eller filipin-mat? hon som lagade är då filippinska) sen for vi och bowlade, ringrostig i början men sen släppte det. Tyvärr såg en av 'gubbarna' jag bowlat med förut att jag ännu hade mitt klot i förrådet, och tyckte jag skulle ta hem det så dom inte rensar bort det. Meeen sa jag, jag bowlar ju säkert en gång om året! Visserligen är ju förrådet för medlemmar och det är ju kanske 7 år sen jag var medlem...
Nåja, kånkade hem det. Det väger ju as.

Sen har jag haft en riktig fläng-kväll. Jobbade 1,5 timma på Enen, sen 2 timmar på öppna hemtj i malmberget, ganska kul, men blev lite sen,  jag var iaf klar innan mitt arbetstid var över.

Svängde förbi coop på väg hem, hade fått rapport hemifrån att the fever is in da house. 50% sjuka. Stora flickan och stora pojken.
Hoppas Lilla flickan och Största flickan klarar sig.

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0