Friskus

Äntligen börjar friskheten märkas i huset. Nu är gumman pigg och busig igen. Precis som det ska! Dock är ju inte magen sådär riktigt återställd, men det tar sig för varje skit. ;P Men nu är hon jätteorolig, gråter i halvsömnen. Har varit in och kramat henne några ggr. Lillhjärtat♥

Vi tog en tur ut idag och oj vad glad hon blev. Vi tog vagnen och prommade till Ica för att skicka iväg ett paket och så hämtade jag ut min arbetstunika jag beställt, men jag känner mig dock lite lurad, den var nedsänkt till 112:-, sen kom ju momsen. Ok det visste jag ju. Men är det verkligen rätt och riktigt att dom kan ta moms på postförskottsavgiften och frakten?? Det slutade på 290:-
Nåja den passade iaf.

Vi slank in på EM och där hittade vi en julklapp. Sedan gick vi förbi bemanningsenheten och jag fick mitt nya schema. Tur som tusan att jag sökt föräldraledigt julen, skulle ha jobbat eftermiddag julafton-juldan-annandan. Värsta tänkbara!

Nåja, nu ska jag glo film med älskling. Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0