15 februari 2010

Måndag. Jag gillar faktiskt måndagar. När allt återgår till vardag. Men jag tror inte jag uppskattar måndagar lika mycket när jag börjar jobba. ;P Men det är då det.
Jag och pigan har varit ute på pulk/ärendetur. Var och lämnade in en ansökan som undersköterska till öppna hemtjänsten, sen var vi och skickade iväg lite traderapost. Var även en stund i lekparken på stan, Emilia gillade rutchkanan.


Något dålig mobilbild.

När vi kom hem käkade donnan lite mat och slocknade. Hon har bänglat vid 05 -06 i morse, då brukar hon sova lite längre, men halv 8 var hon vaken igen men då var det leverans i byxan så det var kanske anledningen.

Hade behövt städa här i rövarkulan, men ska käka lite palt som vi fick med oss från min mamsi efter att vi ätit hos henne igår. Sen ska jag nog ta en tuppis.

Uppdatering om tanden då
Ja den är fortfarande ond. Men igår kändes det något bättre, idag sämre på morron, men nu bra.Bättre. Men jag lever ju på ipren och alvedon. Haha. Men jag ska inte ge mig och gå till tandis i första taget. Envis. Envisare. Envisast. Jag ska nog visa tandf*n vem som bestämmer!

Nå, nå. Käka&vila var det ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0