23 februari 2010

Förkyld. Usch, det känns som att jag har snor i hela hjärnan. Helt vimsig och avtrubbad. Ont i huvet och axlar också, men huvudvärk har jag haft nästan dagligen i en vecka, beror antagligen på att jag dricker för lite vatten(sprit också, haha, fast då hade jag nog hafr skallebang också) , spänner mig?, och kanske att det varit förkylning på gång. Jag är en enda förkylda i hemmet, jag som sällan och aldrig drabbas.
Nog om det.

I morgon blir det individuell CV-skrivning med min jobb-coach. Skönt att få hjälp med det. Mycket man inte har koll på, jag tror min nuvarande CV är ok, men mycket kan förbättras!
Jag kommer antagligen våndas att gå ut i morgon på förmiddagen, i skrivande stund är det -31 grader ute. Kan inte tro att det hinner bli mycket varmare till klockan 10.00.
Våååren var är du?
Ok, jag vet att det 'bara' är februari ännu, men man får väl längta?! Lite varmare kan vi väl ändå få? En si sådär 20 grader varmare??

För övrigt har jag börjat mitt nya nyttiga(re) liv åter igen. Haha. Den som lever får se hur det går...Men jag erkänner att jag är ganska nere i sockerträsket just nu. Kravlar mig sakta men säkert uppåt. Men mest är det väl en dålig ovana, även fast jag inte är direkt sugen på godsaker så kan jag äta om det finns bara för att det finns. Men nu är det SLUT med det!

Nope nu ska jag förbereda lite papper och sådant inför i morgon. Behöver ju lite att skriva om. I CV´t alltså.

Tjing


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-23 @ 23:59:49
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: anapanda

Krya på dig :)



ha en bra dag! ♥

2010-02-24 @ 16:19:30
URL: http://anapanda.webblogg.se/
Postat av: It´s you and me baby ! - Tre tävlingar pågår i min blogg nu - delta :)

Hoppas du blir bättre snart !

2010-02-24 @ 17:36:28
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0