28 februari 2010

Sista dagen i månaden. Fort går det.

Jag och Emilia skulle baka/har bakat havrekakor idag. Skrev hastigt av ett recept från nätet medan E otåligt drog mig i byxbenen. Det resulterade i att mjölet helt uteblev från receptet. Tog dock fram mjöl, men eftersom det inte stod nåt om mjöl på mitt lapp så satte jag så fint undan det igen.
18 små kakor hoppade i ugnen-ut kom bara en...
Det blev alltså en enda stor kaka, mer som ett MEGA-havreflarn. Brän...jag menar välgräddat var det med. ;)
Bra jobbat bagare Nilsson!

Fick ett samtal för en stund sen. Kusin J som ringde och frågade om jag vill ha kläder. OM jag vill! Självklart. Så hon kommer hit med dom på ett tag. Spännande.
Som lilla julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0