4 februari 2010

Funderar starkt på att försöka att bara ge Emilia vatten när hon vaknar inatt, nog är det ju dags att sluta äta på natten när man närmar sig 1,5 år ju. Få se hur natten artar sig nu, hon har inte sovit mycket alls idag.

Vi har haft lek/fika-besök här idag, jättekul, nån dag nästa vecka tror jag vi ska ta oss iväg till malmberget för en påhälsning. :-)

Tog fram pärlorna idag när Emilia sov, det har varit dåligt med pärlande sen före jul, tänkte att hon skulle sova en timme till, men nej jag hann inte med mycket innan hon vaknade. Så då var det bara avbryta. Men fick iaf ihop ett armband, som jag inte var så nöjd med.

Känner att jag inte har så mycket att komma med, har kollat de nya avsnitten av Unga mödrar nyss på kanal5´s webbtv, nu ska jag leta upp nåt annat kul.

Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0