8 februari 2010

Oj vad länge vi sov idag jag och lillskruttan, ända till halv 10! Men då har hon varit vaken från 04.15 minst en timma, jag har ingen tidsuppfattning. Men det brukar ta 2 timmar för henne att somna om när hon vaknar på natten och inte kan somna om direkt.
Nu sover hon igen.
När hon vaknar ska vi ut på stan med mormor och kika på lindex och dojjan. skoj. Synd att vi bara har råd att vara smakråd ;-)

Men jag har ju shoppat på annat vis, haha. Från Ellos och HM, där man betalar sen. För sen har jag tänkt vara rik(are), jaja mindre fattig.
I veckan kommer iaf Ellos-prylarna. Var och kikade där nyss.
Detta kommer i veckan:


Tunika           Beställt 3 meter sådant tyg

Beställde även ett vitt linne med nitar på. Men hittade inte bild nu. Åh så mycket fint dom fått in nu igen.
Dessa godingar hade jag gärna laggt vantarna på, bland annat.



Näpp, ska passa på att göra lite nytta och måla ansiktet och sånt nu när det är lugnt i huset.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0