Lördag 19 juni

Ojoj vilken partynatt. Nej, jag har bara legat i min säng och försökt sova, det har gått bra, men halv 5 efter att Emilia käkat lite välling hade jag lite svårt att somna om. Musik och en massa babbel fick jag lyssna på. Jag hade varit glad om grannen åtminstone bytt låt NÅN GÅNG!
Justja, trappen är full med blod. Skitmysigt...

Nåväl jag och Emilia har varit ut på stan en sväng nu på fm. På lindex, hade ju fått rabatter. Köpte ett par lackleggings (från barnavd-hihi-känner mig dock lite fräck när jag handlar där...), en brottarryggs-bh på rea och ett vitt enkelt linne. Allt till mig själv. Lite från systemet också ;)

Helvete! Nu börjar dom borra nånstans i huset och jag har precis lagt emilia. *Morr*

Hursomhaver. Ikväll blir det troligtvis utgång med min kusin J och hennes polers. Det var ju inte igår, hoppas bara vädergudarna håller sig i skinnet. Nu är det ganska ok väder, bara det inte regnar. Men det blir nog långbrallor och varma kläder. Jag tänker inte frysa häcken av mig bara för att vara lite fin. Bör kanske tillägga att det är årliga bilträffen i stan och då hålls partajet mestadels utomhus på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0