Onsdag 16 juni

Jag är ganska nyligt hemkommen från brevidgången på mobila teamet. Sitter och försöker varva ner, svårt att bara hoppa bums i säng fast jag kanske borde, ska upp före 7 i morgon och iväg på en extra dag brevidgång.
Sen på fredag ska jag jobba 'på riktigt' holy moses. Men det går nog bra.

Usch, känns som att jag inte sett Emilia på flera dar, vill bara pussa och krama på henne. Fast jag var ju hemma till 14 idag, men ändå.

Har haft så jäkla ont i axlar och huvud idag också, men nu har det släppt det värsta, men tog ju droger på min rast. Hoppas det är bättre i morgon så jag kan koncentrera mig bättre.

Näpp, ska gå och försöka sova nu. Men det är mycket som snurrar i planeten, mycket korvstoppning om jobb m.m Jag är ju inte van att tänka. Haha. När man varit hemma har man ju bara lullat på. ;P

Nåja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0