Söndag 13 juni

Usch vad jag hatar söndagar, denna har varit otroligt seg. Jag och Emilia var och handlade & lekte i lekparker på fm men jag fick en sån jäkla huvudvärk igen, som bakom ögat, hem och käka piller och sova så gick det någorlunda över och vi kunde fara på KALAS!

Emilias tremänning fyllde ett år. Mycket bus och gott fika och trevligt umgänge :)

Men jag har småont i huvet nu igen, käkade lite alvedon, men hade nog behövt massage också, borde INTE sitta här...


Nåväl i morgon är den en helt vanlig måndag. Skönt. Men sen är det tisdag (no kidding?) och jag ska upp kl 06 för att vara på mobila teamet kl 07 för brevidgång. Onsdag brevidgång eftermiddag. Sen några ynka lediga dagar, sen börjar VERKLIGHETEN! No more föräldraledighet :-O Hur f*n fick detta till? Jag har ju en bebiiis att ta hand om, eller vänta nu, hon har ju blivit stor, buhuu.
Kanske måste göra en till...


 Här är Emilia och födelsedagsbarnet med likadana kepsar, födelsedagsbarnet hade fått 2 så Emilia fick en. Jättefin!

Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Tack så mkt:) Jag försöker iaf... haha...

2010-06-14 @ 09:28:20
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0