Torsdag 24 juni

Idag är första lediga dagen av 4. Härligt. Men jag har haft fullt upp idag, jag och Emilia kom inte hem förrän vid kl 20. Var hos mamma/mommo och njöt i solen sen ca 15-tiden.
Vi bestämde oss för att inte åka till stugan i helg, dels pga smärtor och så hade vi inte sån lust, vi kände väl bara att det vore bra att åka nu när jag var ledig så länge.
I morgon blir det grilla hos mamma/mommo/svämmo för hela högen. Hoppas på finväder. Troligtvis sover vi över där.
Söndagsplanen är att åka till min fammo och kalasa lite på söndag när hon fyller år, det lät som att vi får sissi som sällskap dit. :)

Nope, nu ska jag göra mig klar för sängen, har varit jättetrött sen kl 21.
Emilia i sin älskade sandlåda. Men sist vi var i stugan kunde hon inte leka där eftersom det var världens storm hela helgen och Emilia var jätteförkyld. Farfars hus syns i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

TACK så jättemkt för din kommentar:) Det känns jätteskönt att det var fler som kände samma sak. Jag var rädd att jag var heel t känslokall där ett tag. haha



Men det ger nog med sig, som alla säger. När man får SITT barn och får se o lära känna denne:)

2010-07-05 @ 21:52:55
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0