18 mars 2010

Idag har vi varit på middag hos svärmor, köttfärspaj. Gott! Emilia lånade badkaret också. Hon tyckte väl inte maten var nån höjdare.
Innan vi for hem var vi på ICA, och handlade lite nödigheter.
Väl hemma tillredde jag en smörgås åt lill-damen, den ratades. Sedan spydde hon över våran tygsoffa/golvet/sig själv.
Sen blev hon hur pigg som helst, busade och började käka smörgåsen. Tror inte det är magsjuka, då borde hon inte vilja äta eller vara så pigg. Jag gav henne välling också, fast lite mindre än vanligt.
Så det är bara vänta och se hur natten blir. Antingen blir det kräkstädning eller extra matning eftersom hon har närapå tom mage.

Det var allt kräksnack för idag.

Marknad i helgen. Men den skippar vi? Ingen lust att gå och trängas utan resurser, med vagn och hela köret. Njee...

Jag gjorde en vetenskaplig undersökning häromdagen när jag var och handlade och pantade burkar. Jag tänkte medan jag höll på panta att om det blir jämna burkar till slut så kommer jag få pengar nästa vecka. Och det blev jämnt antal burkar.
Så pengarna kommer nästa vecka. Yiihooo!

Kräksnacket igen då...
Det kräks fortfarande, just haft en bloggpaus på en timma drygt, för sanering av barn och dess säng.
Nu leker och busar barnet igen. Dock får barnet endast intaga vatten nu.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0