29 mars 2010

Idag skulle jag servera den kulinariska rätten 'Fiskbullar i hummersås och kokt potatis' åt Emilia som inte är kräsen med maten. Ungen totalvägrade. Det slutade med att jag själv snällt fick äta upp kattmaten (det är vad sambo kallar det-trodde inte dotter skulle instämma dock) och steka korv åt damen istället. Vilket snabbt som attan åts upp med otaliga namnam.

Vi har inte varit utanför dörren denna dag. Räknas att slänga ut sopor på balkongen? Men det har varit skönt att bara ta det lugnt. Min fammo ringde när hon var på Coop så jag behövde inte ens handla idag. Skönt!
Jag har världens bästa fammo♥ inte bara för att hon handlade förstås.
Till helgen ska jag och Emilisen åka till Tidno-byn och njuta av det förhoppningsvis fina påskvädret, umgås med släkten och bara vara.

Dom där Ellos lurade mig igen. Men nu hittade jag 2 par skor som jag trååånat efter en längre tid. Visserligen är det inte årstid ännu för dom, men det kommer ju snabbare än blixten.
Sist jag kollade på sandalerna var dom slut i alla stl. Men nu hittade jag igen. Converse-kopiorna tycker jag är snyggare än converse light themselves. Och 249 pix är ju som hittat!

Jag skulle ju ta en tidig kväll. Men se hur det gick med det återigen. Men det är ju skönt att vara HELT för sig själv. Utan ungar och gubbar rännande i hasorna.
Nåväl. NU ska jag göra mig nattaklar, sen blir det sova sött hoppas jag. Pigan har fått lite hosta, men verkar sova rätt ok ändå. Lite host och gnäll har hörts från rummet ikväll.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0