31 mars 2010

Jag kan inte bestämma mig om vi ska åka till byn i morgon eller på fredag. Tänkte packa ner lite kläder och leksaker och sånt, men jag blev så trött i ryggen så det fick vara.
Det är ju så skönt att vara ensamma hemma, bara jag och prinsessan, och i tidno blir det vakta trappor, lådor, skåp, kaminer osv...suck. Men missförstå mig inte, det kommer bli jättemysigt också förstås.

Nåja, idag var jag och pigan på prom, eller ja hon sov ju. Men jag fick lite motion- kan vara orsaken till rygg-tröttet. Sen gjorde vi stan, handlade lite på systemet- ska bju fammo på lite baileys, köpte påskägg och annat på domus, och lite hårklämmor på lindex, några till mig, och några till Majas påskägg. Emilia skulle prompt på interflora och köpa presenter till mommo och fammo, så sagt och gjort- mommo fick ett ljus där det stod om kärlek och mormor nånting, fammo fick en kylskåpsmagnet med nåt om farmödrar.

Nästan hemma ringde min mor och sa att hon hade skåne-besök hemma, så istället för att gå hem hoppade vi i bilen och drog dit. Emilia blev lite förvånad att det var en 'bejbis' hos mommo. En 8 månader gammal Elin.
Men skojjigt såklart.

När vi kom hem kom Emilias fammo förbi och dom bytte påskpresenter.

Till kvällen tog vi en gemensam tvagning- jag duschade och pigan badade i baljan. Jag tog på mig trosor, då skulle hon också ha trosor-hon hittade ett par stringisar i min låda-dom tyckte hon att hon skulle ha och satte på sig dom halv om halvt. Jag satte på BH, lilla damen skulle också ha en- den hamnade runt halsen som ett halsband.
Aningen tidigt att börja med sånt kanske sa jag till henne. Men ni vet ungar, lyssnar inte för fem öre! ;P


Badar i baljan vid ett annat tillfälle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0