7 mars 2010

Gårdagsmorgonen började med en DUNS! Emilia ramlade ner från min säng i sömnen, och var helborta. Men efter lite gnäll och en slummer på 30 sek var hon sig själv igen.

Vi har hunnit med en prommis igår och loppis. Köpte en bumbostol som jag lade ut på tradera, den är redan uppe i dubbla priset jag gav för den :) Det fanns en sittvagn där också, men jag tänkte att vi ändå inte har råd med den. Sen pratade jag med mamma, och hon skulle betala den, men då hade vi redan hunnit gå därifrån, när vi kom tillbaka var den såld. Crap!
Nåja, det kommer väl fler chanser...Men vi hade ju verkligen behövt en bättre vagn, en smidigare iaf.

Hade besök av Tessan också på eftermiddan, trevligt. Emilia gillar henne verkligen.

Sen på kvällen for jag till kusin A för lite melodifestival, gottigott och surr. Det var skoj, fast det blev lite sent. Min mor tittade förbi också.

Inatt har Emilia varit en besvärlig unge. Vaknat 03 ätit välling och bänglat till 6 när hon bestämde sig för att stiga upp. Om och om igen har jag fått lyfta henne från fotänden dit hon kravlat sig i halvsömnen, ville ju inte att hon skulle ramla ner igen. Borde kanske slängt henne i egen säng med lite mera välling, men jag var för trött.

Nåja, nu har jag redogjort för hela gårdagen. Superintressant läsning I´m sure.

Nu ska vi göra oss klara för lite frisk luft och korvgrillning i abborrtjärn med Emilias fammo, faster och kusiner.

HejsanSvejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0