8 mars 2010

Måndag åter igen. Men som sagt, jag gillar ju måndagar. Har varit på ranten själv idag, på gojan och skickat ett paket, sen på kupan och fyndat lite-mest till Maja och Tradera :P De hade ju 25-kronorspåse. Sista anhalten var Coop, handlade lite nödvändigheter. Nej innan jag återvände hem svängde jag förbi Ica och postade brådskande brev rörande min ekonomi.

Nu borde jag kanske skriva lite på mitt personliga brev, ska till min coach på ons och få hjälp med det men måste ju ha nåt att utgå ifrån. Men har inte lust just nu.

Längtar till i morgon, det är inte varje morgon man får hemlevererat hembakt bröd av fammo före 08. LCHF, jajustja. Hoho, det går inget vidare just nu. Mest för att jag inte har råd att handla så mycket bra mat...
Det blev paltrester från svärmor idag. Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0