Fredag. Torsdag?

Fick för mig att det är torsdag idag. Var bombsäker. Men hade fått allt om hålfoten.
Det beror nog på att det varit en sån trött och slödag, får skylla på vädret. Vi skulle ju promma till malmberget var ju planen, men så blev det inte. När Emilia gick och sov här vid 12 slocknade jag på soffan, och sov nästan 1,5 timma. Sen var det jättesegt att vakna till.

Nåväl gjorde det till slut och vi tog bilen, skjutsade faster K till jobbet och lämnade ett smycke. Sen till destination mamma/mommo. Emilia har farit runt där som den vettvilling hon är, inte en lugn stund. Mitt lilla busfrö.

Hon har blivit tjurig med MYCKET vilja. 
Försökte fota lite grejer till Tradera, men hon var där och rörde till allt, satte fötterna ivägen osv bara för jäkulskap, det bara lyste i ögonen. Men hon är ju söt ändå. 

Kanske ska ta och lägga upp dom där traderaprylarna, men känner mig lite slö. Kanske kikar lite unga mödrar istället. 

I morgon blir det grillning hos A&A igen. Gott! Men inget vin för mig denna gång. Pga magen och så får Emilia följa.
 
Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0