Söndag

Har suttit här och kollat några avsnitt Unga mödrar. Kan ju säga att jag är glad att jag inte blev en så ung mor som vissa som är 15-16 år. Var ju rätt gammal, 24 år på dagen. Men det är roligt att se på. :)

Passade på att göra lite manikyr och måla klorna i en snygg varm lila färg. Har inte målat dom på länge, men snyggt blev det! Borde kanske göra lite fotvård och pedikyr, men det får bli en annan dag.

Dagen i övrigt har ägnats åt mina pärlor medan pigan sov, sen hoppade vi i kläderna och åkte till faster (min) dit kom även mina kusiner, Emilias 'mostrar'. Roligt att träffa allihopa, det blir ju inte så ofta när alla bor på olika håll. Visserligen alla i mbgt/gve men ändå.

Måste bara flika in med ett fynd jag gjorde när jag rotade bland mina sommarskor i garderoben i tonåringens rum. Kände nåt skumt i näsan.
På skrivbordet stod ett glas halvfullt med gammal mjölk som stått där sen i torsdags. HÄRLIGT! Det var som gele-fil. TYp.
Visst hon är inte riktigt tonåring än, men man kan ju tro det med tanke på röran-både i rum och annanstans. ;P
Men hon är så fin och go ändå, våran stora tjej. Tänk att det är 8 år sen jag träffade R och henne då. Hon var ju bara 4, skulle fylla 5. Nu är hon lika lång som jag - eller nej, JAG är 2 cm längre ännu!! Tjohoo.

Nej, nu ska jag dra mig mot sängen. Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0