Söndag

Har just börjat dagen med en stor makrill-smörgås, mums! Nu avnjuts en kopp kaffe. Vi har varit barnlediga hela helgen, Emilia har varit hos mommo, eller är ännu.

Men nu saknar jag min lilla hjärteplutt. Tror jag ska slänga mig i duschen och kanske ta bussen till malmberget. Våran bil är ju där, och tanken var ju att 'mommo' skulle skjutsa hit Emilia så skjutsar vi hem henne sen. Men jag  tror jag bussar dit ändå. Det var ju igår Emilia skulle komma hem, men mommo ville ha henne kvar. 
Det är första ggn jag varit ifrån henne så länge. Men jag tror att jag lider mer än hon. Mommo är ju bäst i välden förstår ni ;) 

Bäst att sätta fart nu.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0