Hemma

Nu är vi hemma från lassa. Emilia är dock väldigt trött. Sover i min säng nu. Hon fick ha kvar dropp-attiraljerna i handen ifall att hon inte dricker som hon ska. I morgon åker vi och tar bort dom om hon är piggare.

Moffa var förbi med krya på dig-presenter till emilia. Jättefina grejer :) Hon kommer bli jätteglad. Men nog är hon lite bortskämd allt ;)
Mommo kom till lassa med en tidig julklapp, 'Totte går till doktorn' den skulle hon få på julafton egentligen, men hon tyckte den var aktuell nu.

Nej, nu ska jag väcka lillgumman. Jag tror hon får sova med mig i sängen i natt också. Inte kan jag låta henne vara så långt bort som i sin säng. Vill hålla koll på henne, helst hela tiden.

Hur kan man älska någon så mycket? Det stämmer verkligen att man har hjärtat springande utanför kroppen när man får barn. Det känns mer så nu när något sådant här händer, något som verkligen får en att stanna upp och tänka efter och vara överlycklig för det man har.

kram till alla nära och kära, var rädd om varann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0